Restaurangalternativ
Lägenhetshotellet har både bar och restaurang, där du kan äta och dricka gott under din vistelse.
Rum
Lägenheten har individuell inredning, pentry och balkong. Gäster håller koll under vistelsen med wi-fi. Lägenheten har dessutom takfläkt, och gäster erbjuds massage på rummet. Städning är tillgänglig en gång i veckan.
På boendet
På detta lägenhetshotell har gäster tillgång till en utomhuspool, barnpool och wi-fi i allmänna utrymmen. Här erbjuds både avgiftsfri parkering och flygplatstransfer mot en avgift. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter, kemtvätt/tvättjänster och förvaring av värdesaker. Detta lägenhetshotell vid stranden har dessutom en terrass, tvättmöjligheter och en trädgård.
Detta lägenhetshotell erbjuder gäster tillgång till en utomhuspool och barnpool. Det finns restaurang och snackbar/deli på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. I allmänna utrymmen finns wi-fi tillgängligt mot en avgift. En terrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och trädgård finns på detta lägenhetshotell. Det är gratis att parkera. Detta lägenhetshotell i Es Migjorn Gran har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Wi-fi (tilläggsavgift)
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Wi-fi (tilläggsavgift)
Avgiftsfri parkering , Avgiftsfri parkering i närheten
Detta lägenhetshotell erbjuder 50 rum med takfläkt. Rummen har balkonger. Rummen är individuellt möblerade och inredda. Rummen på detta lägenhetshotell med 3 stjärnor har pentry med kylskåp, mikrovågsugn och grytor/köksredskap. Badrummen har badkar eller dusch. Detta lägenhetshotell i Es Migjorn Gran erbjuder wi-fi mot en tilläggsavgift. Städning erbjuds varje vecka och massage på rummet kan fås på begäran. Städning sker i begränsad utsträckning.
Restaurang på platsen - restaurang som specialiserar sig på internationell gastronomi.
En utomhuspool och barnpool finns på området.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 10.00 till 21.00. Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 17.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Receptionen har öppet varje dag från 10.00 till 21.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 17.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Boendet rengörs av städpersonal
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, rökdetektor och förbandslåda.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kontanter. För gästernas säkerhet finns det brandsläckare, rökdetektor och förbandslåda i alla rum. Boendet rengörs av städpersonal.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.