Baseras på 1 000 verifierade recensioner
3,2 Städning
3,4 Service och personal
3,3 Rummets bekvämlighet
2,9 Hotellets skick
Verifierade recensioner från MrJet
av en verifierad resenär från Väsby
Prisvärt.
Inskickad 3 okt. 2018 på HotelsEtt gammalt men bra hotell. Personalen var mycket bra. Vid sidan av hotellet ligger ett mycket bra gym med en fin 25 meters pool och även bubbelpool. Inträde till pool och gym ingår i hotellpriset. I hotellet ligger en trevlig Thai restaurang.
Rummen på hotellet var bra men tyvärr något dålig lukt som inte försvann när man öppnade fönstret.
Tyvärr är frukosten riktigt dålig. Kanske det sämsta jag någonsin fått. Hotellet borde inte få kalla det frukost.
av en verifierad resenär
CLOSED!
Inskickad 30 mars 2021 på HotelsWe got to the property and the hotel is closed and boarded up. Do not book this hotel
av en verifierad resenär
Inskickad 1 nov. 2020 på Hotels
Amaxing
av en verifierad resenär
Inskickad 30 okt. 2020 på Hotels
av en verifierad resenär
A wast of money
Inskickad 21 okt. 2020 på HotelsWe found a bed bug
av en verifierad resenär
We will NEVER EVER stay in this hotel again.
Inskickad 4 okt. 2020 på Hotelsav en verifierad resenär från Cleveland, OH
Inskickad 23 sep. 2020 på Expedia
The price of the stay is reasonable considering the property and room amenities are a bit outdated.
av en verifierad resenär från Grand Rapids, MI
Inskickad 21 sep. 2020 på Expedia
It was an OK place to stay. Lots of hot water (clean bathroom). However, first room I went to smelled strongly of animal urine (pet friendly hotel). Second room was fine. Saw 2 roaches, bed not comfortable (unless you like rock hard) and found dog food on the floor (blended in with the carpet). It appears that the hotel, back in it's day, was quite spectacular....not so much now.
av en verifierad resenär
Inskickad 17 sep. 2020 på Expedia
av en verifierad resenär
Crooks
Inskickad 11 sep. 2020 på HotelsHotel charged my card after already prepaying through hotels app, then tried to lie about it.
Kommentar från Hotellmanagement
13 sep. 2020 av J, Hotellmanagement
Jacolby,
We're sorry for the inconvenience that you had during check-in. It is true that there was a billing mistake upon check-in, but it was brought to our attention and resolved immediately. In no way did the hotel staff lie about your reservation. Thank you for your feedback.