Baseras på 1 195 verifierade recensioner

4,1 av 5
87% rekommenderar det här hotellet
4,1 Städning
4,1 Service och personal
4,0 Rummets bekvämlighet
4,0 Hotellets skick
Verifierade recensioner från MrJet
4 av 5
av en verifierad resenär

Den här resenären lämnade endast betyg Inskickad 20 juli 2023 på Hotels
4 av 5
av en verifierad resenär

Den här resenären lämnade endast betyg Inskickad 13 juli 2022 på Hotels
5 av 5
av en verifierad resenär

Den här resenären lämnade endast betyg Inskickad 5 juli 2022 på Hotels
4 av 5
av en verifierad resenär

Den här resenären lämnade endast betyg Inskickad 9 apr. 2022 på Hotels
5 av 5
av en verifierad resenär

Den här resenären lämnade endast betyg Inskickad 9 nov. 2019 på Hotels
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 26 apr. 2019 på Hotels
Perfekt läge med mycket restauranger och serveringar precis utanför dörren och nära till Grand Place och shoppingområde.
5 av 5
av en verifierad resenär

Centralt och prisvärt boende i Bryssel

Inskickad 27 apr. 2018 på Hotels
Centralt och prisvärt boende nära Bryssels puls med restauranger och caféer. Eget kök gör att man har valet att laga eget. Olika typer av mataffärer utanför dörren. Rekommenderas.
5 av 5
Rekommenderas
för kompisresor
av en verifierad resenär

Inskickad 14 apr. 2018 på Hotels
Great location and great hotel!
Kommentar från Hotellmanagement
14 apr. 2018 av Francois, Hotellmanagement
We thank you for your valuable feedback.
4 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 13 sep. 2017 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
28 okt. 2017 av Julie, Hotellmanagement
Thank you for your feedback, we are glad you passed a nice stay with us.
3 av 5
av Stefan

Det var sådär

Inskickad 3 sep. 2017 på Hotels
Extremt varmt rum. Fick reda på av personalen att det handlar om att dom inte har AC. Det blev till att köra fullt öppen balkongdörr med fläkt tillhörande rummet. Kvarglömda smutsiga strumpor i garderoben.
Kommentar från Hotellmanagement
9 sep. 2017 av Julie, Hotellmanagement
Dear Stefan, Thank you for staying with us and sharing your feedback. We apologise for the heat of the room. For the moment, there is no AC in the hotel, that is why our customers can find a fan in their studio or apartment. We are sorry for not having met your expectations and we hope that you will come back one day so we can serve you better. Best regards, Charlotte D