Baseras på 964 verifierade recensioner

4,6 av 5
83% rekommenderar det här hotellet
4,7 Städning
4,6 Service och personal
4,7 Rummets bekvämlighet
4,7 Hotellets skick
Verifierade recensioner från MrJet
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 25 nov. 2023 på Expedia
Kommentar från Hotellmanagement
19 dec. 2023 av Grand Hyatt Berlin, Hotellmanagement
Lieber Anders,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um uns zu bewerten. Es ist schön, dass Sie sich vollkommen wohlgefühlt haben. Mein Team und ich freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.Beste GrüßeJan Peter van der ReeHoteldirektor
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 19 nov. 2023 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
21 nov. 2023 av Grand Hyatt Berlin, Hotellmanagement
Lieber Peter,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für eine Bewertung genommen haben. Es ist schön, dass Sie vollkommen zufrieden waren und die Zeit bei uns genossen haben. Mein Team und ich freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.Herzliche GrüßeJan Peter van der ReeHoteldirektor
4 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 13 jan. 2023 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
16 jan. 2023 av Grand Hyatt Berlin, Hotellmanagement
Lieber Oskar, vielen Dank, dass Sie sich für das Grand Hyatt Berlin entschieden haben und dass Sie uns bewertet haben. Es ist schön zu erfahren, dass Sie eine schöne Zeit bei uns hatten und mit dem Aufenthalt zufrieden waren. Mein Team und ich freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.Herzliche GrüßeJan Peter van der ReeHoteldirektor
3 av 5
av en verifierad resenär

Här med vän

Inskickad 21 nov. 2022 på Hotels
Fint hotell, rent och moderna rum. Dock roomservicen under all kritik. Beställde upp frukost som var katastrof. Spa var fint,dock för kallt i poolen. Bra läge. Viss personal bättre än andra,
3 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 14 nov. 2022 på Hotels
Fint hotell men vår upplevelse var inte den bästa. Fick vänta länge på rummet trots att vi anlände efter utsatt inckecknin
Kommentar från Hotellmanagement
16 nov. 2022 av Grand Hyatt Berlin, Hotellmanagement
Dear Frida,I sincerely thank you for having chosen Grand Hyatt Berlin and for sharing your experience with us. I am happy that you were generally satisfied with our hotel. However, I am very sorry that you did not have a pleasant arrival and that the check-in process took longer than expected. Please accept my apologies for the inconvenience caused. I will for sure speak to the responsible colleagues about your experience in order to live up to our standards at all times.We truly hope to welcome you back in the future in order to restore your faith in our service quality. In the meantime, our entire team remains at your disposal for any questions or wishes.With best regards,Jan Peter van der ReeGeneral Manager
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 31 okt. 2022 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
2 nov. 2022 av Grand Hyatt Berlin, Hotellmanagement
Dear Hakan,Thank you very much for recently staying with us and for sharing your feedback.I was very glad to see that your entire visit was to your fullest satisfaction.I hope we will be able to host you again very soon.Best regards,Jan Peter van der ReeGeneral Manager
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 29 maj 2022 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
1 juni 2022 av Grand Hyatt Berlin, Hotellmanagement
Liebe Amelie, vielen Dank für Ihren Besuch im Grand Hyatt Berlin. Es ist schön, dass Sie sich bei uns vollkommen wohlgefühlt haben und die Zeit in vollen Zügen genossen haben. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Aufenthalt bei uns. Mit den besten Grüßen Jan Peter van der Ree Generaldirektor
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 12 mars 2022 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
21 mars 2022 av Grand Hyatt Berlin, Hotellmanagement
Dear Bengt, thank you so much for having chosen to stay with us. It is great that we were able to make you feel comfortable and that you enjoyed your stay with us to the fullest. We can´t wait for your return and remain at your disposal for any questions or wishes. Kind regards, Jan Peter van der Ree General Manager
4 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 6 jan. 2020 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
28 jan. 2020 av Grand Hyatt Berlin, Hotellmanagement
Dear Rutger, thank you so much for your recent stay at Grand Hyatt Berlin. I hope that you had a great time in the capital of Germany and that you will visit us again soon. Please do not hesitate to contact us at any time for questions or wishes. Kind regards, Jan Peter van der Ree General Manager
5 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 11 nov. 2019 på Hotels
Bra läge, fantastiskt hotell och att fira Murens fall i Berlin var en upplevelse som vi kommer minnas!
Kommentar från Hotellmanagement
13 nov. 2019 av Jan Peter van der Ree, Hotellmanagement
Dear Carina, I would not want to miss the chance for your recent stay at Grand Hyatt Berlin and for sharing this beautiful review with us. I am glad to learn that you had a memorable time in Berlin and that our hotel and my team were a part of this experience. Your kind words are a great compliment which I will be pleased to share with all team members. We are already looking forward to your return and if you have any questions or wishes in the meantime, please do not hesitate to contact us. With kind regards, Jan Peter van der Ree General Manager