Baseras på 474 verifierade recensioner

3,8 av 5
87% rekommenderar det här hotellet
4,1 Städning
4,0 Service och personal
3,9 Rummets bekvämlighet
3,7 Hotellets skick
Verifierade recensioner från MrJet
3 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 11 okt. 2021 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
12 okt. 2021 av Jane, Hotellmanagement
Hi, Boa! Thank you for taking out your valuable time to rate us. We are sorry for the inconvenience and we will surely try our best to keep up with your expectations in the future. Regards, Jane!
4 av 5
av en verifierad resenär

Mycket lyhört men rymliga rum

Inskickad 18 aug. 2019 på Hotels
Några negativa saker innan jag kommer till det positiva: 1. Det du måste tänka på om du bokar rum här är att det är extremt lyhört. Så pass att det nästan går att höra vad grannarna i de angränsande rummen pratar om. På morgonen när städet börjar städa låter det extremt högt genom dörr och väggar. Det finns även fiskmåsar utanför som låter mycket högt. Om du är ljudkänslig så är detta hotellet inte ett bra alternativ. 2. Det stod fel information på Hotels.com. I instruktionerna för hur en skulle checka in så stod det att hotellet inte hade någon reception och att man därför skulle ringa och komma överens om hur man kan bli insläppt. Dessvärre är telefonnumret direkt till hotellet felaktigt. Inte heller kundtjänst för Hotels.com hittade rätt nummer till hotellet. OYO koncernens växel är under all kritik. De kan inte hjälpa en att få kontakt med hotellet och har en ohjälpsam attityd. När jag kom fram visade det sig att hotellet har reception 24 timmar om dygnet vilket är superbra! 3. Wi-fi fungerar bara i receptionen. Om en kan stå ut med att hotellet är lyhört och att det är mycket svårt att få kontakt med hotellet i förväg finns även några positiva saker jag vill ta upp: Rummet var rymligt och rent med tv och många tv-kanaler. Det fanns många ytor att lägga undan sina saker på och i. Det fanns både badkar och dusch med trevlig tvål. Personalen i receptionen var trevlig och hjälpsam. Frukosten var tråkig men hade det grundläggande.
Kommentar från Hotellmanagement
15 maj 2021 av Barbara, Hotellmanagement
Hi, It was a pleasure having you stay with us and we thank you for your valuable time in evaluating our product and services. We are truly grateful for the wonderful things you have said about the hotel. We are committed to consistently providing warm and efficient service to our guests and their appreciation is always our greatest reward. We look forward to welcoming you back soon. Regards, Barbara
4 av 5
av en verifierad resenär

Den här resenären lämnade endast betyg Inskickad 8 jan. 2018 på Hotels
4 av 5
av en verifierad resenär från Örebro

Inskickad 27 okt. 2017 på Expedia
Fint och rent. Bra ställe att köpa av på. Öronproppar är dock ett måste då högljudda gäster hördes mycket väl.
2 av 5
av Gunnar

Den här resenären lämnade endast betyg Inskickad 21 okt. 2017 på Hotels
3 av 5
av Inga

Hotellstandatd

Inskickad 13 aug. 2017 på Hotels
Hotellet var väldigt lyhört och sängarna var inte så sköna. Väldigt många och smala trappor för att ta sig upp och ner från rummet.
1 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 5 feb. 2022 på Hotels
Kommentar från Hotellmanagement
7 feb. 2022 av Ammy, Hotellmanagement
Hi, Daniel! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep your standards in the future. Regards, Amelia.
1 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 8 dec. 2021 på Expedia
My stay was cancelled by the hotel day before with no reason given to me.
Kommentar från Hotellmanagement
10 dec. 2021 av Jane, Hotellmanagement
Hi, Terry! We are sorry that the stay turned out to be an average one. We have updated the feedback and the issues that troubled you with our team. Regards, Jane!
1 av 5
av en verifierad resenär

Bad experience

Inskickad 26 nov. 2021 på Hotels
Denied in the receprion even we had booked. The receptionist did not give any reason.
Kommentar från Hotellmanagement
8 dec. 2021 av Joey, Hotellmanagement
Hi, Jens. We sincerely apologize for the trouble caused. Your comments will help us in taking care of future guests more resolutely. Regards, Joey
1 av 5
av en verifierad resenär

Inskickad 20 nov. 2021 på Expedia
Turned up at this hotel to be told that expedia should have contacted me to say my booking was cancelled. The hotel was about to become a afghan refugee hostel for the next 6 months. None of this was told to me or my other 5 travelers and had to book elsewhere instead.
Kommentar från Hotellmanagement
22 nov. 2021 av Cheshta, Hotellmanagement
Hi, Kevin! We never expect any of our guests to face this kind of problem. We have shared this with our team to take the appropriate steps to ensure that it does not happen again. Regards, Ivy